Post by markulinubmuns on Mar 7, 2022 1:59:31 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ Lås opp alle ▞▞▞
▞▞▞ Candy Fever 2022 version ▞▞▞
Morsomt, men for mange reklamer.Moro noe hva
Kan bare ikke avansere
Det er et bra spill, det hjelper barnet mitt å lære former og farger
Dette spillet suger! Umulige nivåer, og den sveiper bevisst feil vei!
Det er ingen lagring av poeng og neste nivå. Jeg må alltid starte fra bunnen av
dette spillet er veldig utfordrende. Ett minutt er det enkelt da, bam, det er en utfordring som får deg til å tenke veldig godt om neste trekk!
stil utrolig... får se senere..😍
veldig bra spill, men jeg har et problem med at det er for mange annonser.
Dette er et morsomt spill, det er et nytt spill jeg lastet ned. Ingen problemer ennå.
Hyggelig og lett å spille
Jeg liker candy crush! Fortsett å lage flere versjoner av dette spillet.
Noen ganger er jeg usikker på hvordan jeg skal fullføre spillet
ødelegger interessen for å spille siden det dukker opp mye reklame og Google-sikkerhet. for kommersiell og ikke for barn.
Greit tidsfordriv
Jeg sitter fast på 10-51, jeg likte spillet til dette nivået, jeg tenker til og med på å slette det
Süßigkeitsfieber Gelegenheitsspiele ttow
Jeg elsker det. veldig vanedannende bortsett fra at musikken er en vei.
Det er umulig å tenke fremover i dette spillet for å vinne nivåer på grunn av at fargene endres etter ønske. Jeg avinstallerte. Bortkastet tid.
4 måneder og for alltid i nivå 10-51! Ikke gøy lenger!
Punch Bob Sestavljanke axdm
Bonustiden ødelegger hele spillet kan du fjerne det spillet er bra og perfekt, men det er det eneste problemet
Dette spillet er utrolig morsomt og datteren min elsker det så mye fortsett med det gode arbeidet
Ikke noe hjernetrim
Jeg liker spillet veldig godt, men jeg liker ikke å bli tidsbestemt, og det lille røde monsteret er det som fikk meg til å slette det. Det er vanskelig nok å få tak i gjenstandene du trenger. Går over til noe annet
ville hv scoret høyere... hadde de blodige bevegelsene ikke vært så sprø - du flyttet godteriet til venstre og det vipper opp i stedet...
Veldig bra spill, legg til flere funksjoner! ⭐⭐⭐⭐⭐
Candy Fever عمومی vqu
Flott spill, jeg liker virkelig hvordan det holder hodet mitt ungt. Jeg er 64, og begynner å få menoriproblemer. Takk
Fantastisk spill og veldig vanskelig spill
Å sette i gang det aller første nivået var rart. Jeg trykket på alt. Jeg ble sittende fast i en løkke. Det er alt for mange annonser
Ok for å bruke litt ubrukstid
Jeg elsker det veldig mye. Men nå, i ± 3 uker nå, har jeg stått fast på Lv 10-51. Det suger! Tar en pust i bakken og ser etter andre spill nå fordi stressnivået mitt ikke blir hjulpet her.
Morsomt spill og jeg liker at du kan tjene spillforsterkere før hver utfordring.
Jeg liker dette spillet, men det eneste er at jeg ikke kan spille med venner
jeg elsket dette spillet, men fra 8. juli 2019 sluttet det bare å svare....spillet åpner ikke....snill sjekk det
Fint spill jeg elsker det Vær så snill... Ingen flere kunngjøringer vennligst reduser dem eller sett en stopper for dem hvert 10. minutt
Jeg liker at dette spillet kan være vanskelig til tider, men som en utfordring.
Candy Fever عمومی vqu
Hvordan kan jeg løse nivå 9-36, jeg prøvde tusenvis av ganger, vennligst hjelp eller jeg vil avinstallere det
Candy Fever Jocuri obișnuite wqhf
Veldig bra spill..men mangler boostere